Loading...

اخبار

پتنت جدید اپل قابلیت های بیومتریک ایرپاد را فاش کرد

نوشته شده در : 2017/07/10 - 00:00
بر اساس پتنت جدید اپل، ایرپادهای این شرکت به سنسورهای بیومتریک مجهز خواهند شد.

ایرپاد اپل یک هدفون بی‌سیم بسیار پیشرفته است و کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول جای خالی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس جبران کنند. آیا این امکان وجود دارد که اپل امکانات بیشتری به هدفون ایرپاد اضافه کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به پتنتی که اخیرا در دسترس قرار گرفته این احتمال وجود دارد که اپل ویژگی‌های جدیدی را به ایرپاد اضافه کند.

در گزارشی که توسط پتنتلی اپل منتشر شده، جزئیاتی در مورد یک پتنت جدید از کمپانی اپل فاش شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد تا قابلیت‌های ردیابی بیومتریک را به ایرپاد اضافه کند. البته باید اشاره کنیم این اولین باری نیست که یک هدفون‌ها به قابلیت ردیابی بیومتریک مجهز می‌شود. پیش از این کمپانی جبرا یک هدفون بی‌سیم به نام الیت اسپورت معرفی کرده که این هدفون به سنسور سنجش ضربان قلب و VO2 مجهز شده است.

بنابراین از این‌ پس کاربران برای سنجش ضربان قلب خود نیاز به حمل یک وسیله‌ی جداگانه مثل دست‌بندهای سلامتی نخواهند داشت چرا که ایرپاد اپل این امکان را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. البته باید اشاره کنیم که این خبر بر اساس پتنت مورد اشاره منتشر شده و هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که اپل حتما چنین محصولی را تولید خواهد کرد. تحلیل‌گری به نام ژین مونستر قبلا در مورد ایرپاد اینگونه نظر داد که این محصول می‌تواند حتی به محصولی مهم‌تر از ساعت هوشمند اپل‌واچ تبدیل شود.

از آنجا که شرکت اپل مجددا روی سیری تمرکز کرده و همچنین با در نظر گرفتن ماهیت بی‌سیم ایرپاد، این محصول می‌تواند به عنوان یک ابزار بسیار خوب برای تعامل با دستیار صوتی مورد بحث مورد استفاده قرار گیرد. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا ببینیم مدل بعدی هدفون ایرپاد اپل با چه امکاناتی همراه خواهد بود.

دسته : نقد و بررسی بازدید : 3576
برچسب ها : اپل

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!