Loading...

اخبار

نخستین اینترنت ماهواره ای رایگان به کشورهای خاورمیانه ارائه می شود

نوشته شده در : 2018/04/15 - 19:29
ک شرکت اینترنتی به نام Quika قصد دارد اینترنت ماهواره ای رایگان پرسرعت را در سه ماهه دوم 2018 برای خاورمیانه و آفریقا فراهم کند.

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ شرکت Quika اعلام کرده نخستین اینترنت ماهواره ای رایگان پرسرعت را برای ساکنان کشورهای در حال توسعه ارائه می کند. این خدمت در مرحله اول برای ساکنان کشورهای خاورمیانه و آفریقا عرضه می شود.

شرکت Quika به اپراتور ماهواره ای Talia تعلق دارد. این شرکت با هدف برطرف کردن نابرابری اقتصادی و اجتماعی اینترنت رایگان ماهواره ای را در کشورهای در حال توسعه ارائه می کند.

مدیر ارشد اجرای این شرکت اظهار داشت: به اعتقاد ما تمام جوامع و مناطقی که در آنها توازن وجود ندارد، از رشد فناوری و اقتصادی عقب می مانند؛ ما قصد داریم روی این شکاف دیجیتالی و اقتصادی پلی بزنیم. ۳.۹ میلیارد نفر (۵۳ درصد جمعیت جهان) هنوز به اینترنت دسترسی ندارند.  

اینترنت ماهواره ای پرسرعت در سه ماهه دوم ۲۰۱۸ میلادی برای تمام افراد و کسب و کارهای مستقر در آفریقا و خاورمیانه به طور رایگان عرضه می شود. پس از این مرحله اینترنت مذکور برای کشورهای در حال توسعه دیگر عرضه می شود.

این شرکت با استفاده از ماهواره های مجموعه LEO و GEO اینترنت پرسرعت Ka-band  فراهم می کند.

دسته : تکنولوژی منبع : شهرخبر بازدید : 2536
برچسب ها : اینترنت

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!